Molntjänst för telefoni, Advoco Bas

Advoco Bas ger dig företagstelefoni ovanpå ett befintligt mobilabonnemang. Bas är en enklare lösning för dig som inte vill byta mobilabonnemang eller har tillfälligt anställda eller underkonsulter i din organisation. Du kan alltid uppgradera abonnemanget till Advoco Mix  eller Advoco Mobil senare

Kontakta oss, så hjälper vi dig gärna!
molntjanst-telefonid710

Fria samtal
Fria samtal till alla nummer i Sverige ingår i Advoco Bas när du ringer från appen. Välj Advoco Mobil om du även vill ha fria samtal från ditt mobilnummer. Då ingår dessutom fria sms och mms!

Samtal i kö
Ringer många på en gång till dig? Var lugn, dina samtal till ditt fastnätsnummer kan placeras i kö om du önskar, så hinner du svara alla i tur och ordning! Vill du ha kö oavsett om man ringer på fastnätsnumret eller mobilen, välj Advoco Mix eller Advoco Mobil.

Jobbnummer och privatnummer
Varje användare tilldelas ett fastnätsnummer förutom sitt vanliga mobilnummer. Välj vilket nummer du vill visa när du ringer från appen. Vill du även ha valfri nummervisning från din vanliga mobil? Välj Advoco Mobil eller Advoco Mix.

Stör ej
Ett klick i appen och inkommande samtal från ditt fastnätsnummer styrs om till valfritt nummer så att din kollega svarar när du inte kan. Vill du ha frihet att styra om även samtal från mobilnumret? Välj Advoco Mobil eller Advoco Mix.

Autosvar
En automatisk röst hanterar inkommande samtal till ditt fastnätsnummer när du är angett  “Stör ej”. Det automatiska rösten anger orsak till varför du inte svarar och ger menyalternativ för samtalet. Vill du ha autosvar även när man ringer till ditt mobilnummer? Välj Advoco Mobil eller Advoco Mix.

Status
Se status för dina kollegor online. Är kollegan upptagen just nu eller kan du ringa utan att störa? Perfekt att se innan du kopplar ett samtal.

Företagspaket

När du valt Advoco Bas för dina användare är det dags att välja företagspaket. Ett huvudnummer som alla kan svara på ingår i Team, vårt minsta paket. För större flexibilitet, välj Plus. Plus ger dig obegränsat antal grupper med egna nummer. Perfekt för att skapa speciella nummer för funktioner som tex support eller  ekonomifrågor.

Företagspaket Plus

Plus är vår all inclusive-lösning för både små och stora företag . Plus ger dig förutom huvudnummer även ett obegränsat antal grupper med egna nummer. Perfekt för att skapa speciella nummer för funktioner som tex support eller  ekonomifrågor.

All inclusive

Plus ger dig obegränsat antal gruppnummer.

Proffsigare

Perfekt synkronisering med din Office 365-kalender!

Fler funktioner

Softphone till alla användare och fler extrafunktioner.

Allt detta ingår i Plus:

Huvudnummer
Ett nummer som flera kan svara på. Välj ett nytt nummer eller flytta över ditt nuvarande. Alla i teamet är med och kan svara på huvudnumret. Användare som inte kan svara för tillfället loggar enkelt ut från appen!

Välkomstmeddelande
Alla inkommande samtal möts av ett välkomstmeddelande och röstmeny för möjliga val innan samtalet kopplas vidare. “Tryck 1 för verkstad, tryck 2 för försäljning..” Skapa enkelt egna menyval.

Samtal i kö
Ringer många kunder på en gång? Var lugn, samtal till huvudnumret kan placeras i kö, så hinner ni svara alla i tur och ordning!

Öppet/stängt
Automatiskt besked till dina kunder när du har stängt. Du kan till exempel berätta om dina öppettider eller bara önska kunderna tillbaka nästa dag!

Röstbrevlåda för huvudnumret
När det är stängt och du inte svarar, kan kunder lämna besked i röstbrevlåda för huvudnumret. Alla meddelanden som kommer skickas till en förvald e-postadress så det blir enkelt att lyssna av.

Ring tillbaka
Kunden som ringer kanske inte vill vänta i kö. Med ring-tillbaka-funktionaliteten ser du vem som önskat att bli uppringd, och kan ringa tillbaka till kunden i lugn och ro.

Obegränsat antal grupper
Inkommande samtal till ett bestämt nummer kan besvaras av flera i en grupp. Perfekt för nummer till tex supporten eller för fakturafrågor. Genom ett knapptryck loggar användare enkelt in och ut ur gruppen.

Enkelt att ändra
Enkelt att ändra i grupper eller öppettider med en egen administrationsportal.

Bra priser till utlandet
Advoco Bas och Advoco Mobil ger dig alltid bra utlandspriser. Se utlandsprislista här.

Företagspaket Team

Team är vårt minsta företagspaket. Team ger dig ett huvudnummer och en svarsgrupp till företaget med öppet och stängt-meddelande och möjlighet att ansluta användarna till huvudnumret.

Huvudnummer

Ett gemensamt nummer som flera kan svara på.

Välkomstmeddelande

Hälsa kunden välkommen innan samtalet kopplas vidare.

Öppet / stängt

Automatiskt meddelande vid stängt.

Detta ingår i Team:

Huvudnummer
Ett nummer som flera kan svara på. Välj ett nytt nummer eller flytta över ditt nuvarande. Alla i teamet är med och kan svara på huvudnumret.

Användare som inte kan svara för tillfället loggar enkelt ut från appen!

Välkomstmeddelande
Alla inkommande samtal möts av ett välkomstmeddelande och röstmeny för möjliga val innan samtalet kopplas vidare.

Samtal i kö
Ringer många kunder på en gång? Var lugn, samtal till huvudnumret kan placeras i kö, så hinner ni svara alla i tur och ordning!

Öppet/stängt
Automatiskt besked till dina kunder när du har stängt. Du kan till exempel berätta om dina öppettider eller bara önska kunderna tillbaka nästa dag!

Röstbrevlåda för huvudnumret
När det är stängt och du inte svarar, kan kunder lämna besked i röstbrevlåda för huvudnumret. Alla meddelanden som kommer skickas till en förvald e-postadress så det blir enkelt att lyssna av.

Support som den ska vara

Vi har lång erfarenhet av telefoni och vet vad som krävs för att en lösning ska fungera. Den användarvänliga självadministrationen räcker ofta för de flesta kunder men det finns givetvis tillfällen då det kan vara skönt att lätt få kontakt med en expert. Vi hjälper dig på plats, via telefon eller mail beroende era önskemål och behov.

Kontakta oss för mer information och offert!